Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dive - Rogue (Decline)

2 posters

Gå ner

Dive - Rogue (Decline) Empty Dive - Rogue (Decline)

Inlägg  Dive lör nov 05, 2011 12:16 am

Din karaktärs namn: Dive
Klass: Rogue
Level: 85
Main Spec: Combat
Off Spec: Mutilate
Proffessions (med skill): JC och Mining, byter ut mining inom kort. Håller för närvarande på att skilla JC för mina gems.
Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Dive/advanced
Tidigare raiderfarenheter: I Cataclysm drog jag ner på raidandet i och med en depression jag drabbades av.
Pga. detta har jag tyvärr inte haft en chans att prova på Firelands. Dock har jag, på min shadowpriest, raidat BoT, BWD och Tot4W, med de flesta bossarna på heroic.
Innan dess har jag raidat i stort sett alla raids från TBC och WotLK, både på min Rogue, min Priest och min Paladin. Det mesta har varit heroic.


--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Drama, ATT, Otur och korta perioder i Sinisters och Union
2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag har varit med i Drama sen TBC, då som min shadowpriest vid namn Cham. När guilden dog tidigare i år joinade jag ATT, en irländsk 10-man guild med flera kompisar jag fått under min tid på servern.
Drama har under åren ofta dragits med lite folk under sommaren och i slutet av expansions, och jag har då valt att joina Sinisters i slutet av TBC, och Union i slutet av WotLK för att kunna fortsätta raida.
När Drama sedan drog igång med raids gick jag tillbaka. Otur var en svensk guild som jag var med i på min paladin en tid under TBC.
3.Varför ansöker du till HsT: Jag längtar tillbaka till den sociala delen av spelet, en guild där alla umgås och har kul under raids, men även utanför raids.
Jag förlorade mycket av detta under min tid i Drama, och har insett att den sociala delen i spelet är minst lika viktig som progress för mig. Det betyder självklart inte att jag inte vill progressa! Wink
4. Känner du någon i HsT: Inte än!
5. Hur hittade du till oss: Via de officiella forumen.
6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag, såklart!
7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja.
8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 21
Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Dålig humor! Nej, men förmodligen ett glatt humör och stor kunskap om spelet.
Vill gärna dra mitt strå till stacken och leverera det som förväntas, och helst lite till.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Vid så många som möjligt. Jag är för närvarande sjukskriven så kan i stort sätt spela när jag vill. Jag ska förmodligen fortsätta studera i framtiden,men det kommer nog inte påverka mitt raidande.
10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja, absolut. Är det något 4 års raidande lärt mig är det att äta och använda toaletten INNAN raiden, och helst inte samtidigt! Very Happy
11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Som sagt så har jag under flera år spelat Shadowpriest som main, så jag har sett många fights från rangeds perspektiv. Jag har även spelat min paladin som "main alt" under alla år, så jag har även healat en del (och även tankat, fast i mindre grad!). Min Rogue har hängt med ända sedan Vanilla!
12. Har du ventrilo: Ja.
13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Ett snyggt UI är väldigt viktigt för mig; jag har gärna minimalistiska UI:n så mycket yta till att se vad som pågår finns. Jag använder Pitbull unitframes, bartender, omen,Forte Xorcist, omniCC och DBM för att nämna några.
Ibland får jag dock för mig att spela med så gott som default igen, t.ex. efter större patcher som gör mina addons outdated... Så jag kan självklart spela även utan mina addons!
14. Gradera din dator och internet från 1-10: Datorn har bara ett år på nacken men är inget under när det kommer till grafik. Den är ändå väldigt stabil och fungerar utmärkt för WoW. Skulle gradera den till en 7:a. Har även en laptop som fungerar utmärkt för WoW, så även på resande fot kan jag ibland ändå lyckas klämma in en raid.
För närvarande har jag 3G-internet men planerar att skaffa fiber. Jag har under ett år faktiskt raidat med det med större framgång, med runt 150ms. Upp- och Nerladdningshastighet är dock inte de högsta, så jag graderar det till en 5:a.


-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:
Om en raidplats inte kan erbjudas skulle jag mer än gärna ta emot en plats som social!
Ha överseende med shoulderenchants, då jag blev 85 nyligen på denna char, arbetar för rep till den bättre!

Tack för mig!
/Markus


Senast ändrad av Dive den sön nov 06, 2011 9:43 pm, ändrad totalt 1 gång

Dive
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-11-04
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Dive - Rogue (Decline) Empty Sv: Dive - Rogue (Decline)

Inlägg  Atombulle sön nov 06, 2011 3:04 pm

Hej.

Vi har valt att declina din apply.

Lycka till med guildsökandet.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet