Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Teskedgubbn rdruid (Accepted)

3 posters

Gå ner

Teskedgubbn rdruid (Accepted) Empty Teskedgubbn rdruid (Accepted)

Inlägg  teskedgubbn tis dec 06, 2011 12:04 am

==========================================================

Din karaktärs namn: teskedgubbn

Klass:Druid

Level:85

Main Spec: Resto

Off Spec: Tank (kan spela alla specs så kan byta närsom)

Proffessions (med skill): mining (full) Enchanting (full)

Armorylänk:eu.battle.net/wow/en/character/outland/Teskedgubbn/advanced

Tidigare raiderfarenheter: raidade som warrior till icc patchen. tog ner allt i tbc och även i wrath of lich king + alla achivs. i icc kom vi till lk hc där tog min progress slut. nu i cata har det inte blivit för mycket raidande downat allt på normal men mer en så är det inte men har kollat för mycket filmer på alla hc bossar.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): pre cata var jag med i en guild som hette starcream . i cata har det inte blivit nån seriös raiding guild.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:har faktiskt inte lämnat något guild jag joinat bara disbandat.

3.Varför ansöker du till HsT: är så grymt sugen på att raida skanar det för mycket (jag är arbetslös också)

4. Känner du någon i HsT: nej

5. Hur hittade du till oss: har kollat runt efter svenska guilder och er är den ända jag nappa på.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? nej bara jag .

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: ja det har jag och förstår dom.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: en spelare som gör allt för att komma upp i toppen har humor och älskar att spela.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: alla raids ni har kommer jag kunna vara med.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: ja det är inga problem.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jag läser på om allt inom pve så kan mycket kan nog bidra till en viss nivå.

12. Har du ventrilo: japp

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: recount omen bartender dbm inte så mycket mer änvänder jag.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8.5 kommer bli 10 inom kort.

-------------------------------------------------------------------------------------

teskedgubbn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-12-05

Till överst på sidan Gå ner

Teskedgubbn rdruid (Accepted) Empty Sv: Teskedgubbn rdruid (Accepted)

Inlägg  Yogï tis dec 06, 2011 9:30 am

tack för din apply. vi återkommer inom kort med svar //Angelface
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Teskedgubbn rdruid (Accepted) Empty Sv: Teskedgubbn rdruid (Accepted)

Inlägg  Atombulle tis dec 06, 2011 9:46 pm

Tjenare.

Vi vill säga välkommen in i tältet som trial raider.

Släng iväg ett whisper till Atombulle, Blaizy, Baltica eller Baltazhar för en invite.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Teskedgubbn rdruid (Accepted) Empty Sv: Teskedgubbn rdruid (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet