Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted)

3 posters

Gå ner

hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted) Empty hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted)

Inlägg  estency ons dec 07, 2011 7:29 pm

Din karaktärs namn: Estency/Nygma

Klass: Warrior/Hunter

Level:85

Main Spec: Prot/MM

Off Spec: Fury/Survival

Proffessions (med skill): - / mining to da max och jude el-makare!

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Estency/simple / eu.battle.net/wow/en/character/outland/Nygma/simple

Tidigare raiderfarenheter: ALLLLAAA, spelat sen vanilla som det kallas. kört dei mesta Smile iof... inte hela BWD, missade alla bossar utom nefarian ;D

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): ojojojoj, hold your horses, jag har haft sooo many! senaste var... så mycket som! Lirarna, innan det progress på frostmane och a few good fellas... sen kommer jag inte ihåg.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: för att jag bytte server to ma bro xevos, och lirarna vart HÅRD!

3.Varför ansöker du till HsT: för att få loot och bli fett bra. Om det svaret inte var bra nog så.. söker jag hit för att en polare joinade och den verkar nice, checkat runt lite och den verkar lovande. Jag är trevlig och rulig hoppas jag. Mitt seriösa mål är dock att progressa lite nu mot slutet av cataclysm, och varför inte göra det med folk som kan spela Smile!

4. Känner du någon i HsT: Xevos.

5. Hur hittade du till oss: Xevos sa till mig, krappen! kom.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det hoppas jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: jarå, classic regler Smile de e schysst!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: punktlighet och närvaro, spela efter tacts och prestera Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: så ofta som möjligt.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: jarå!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jarå, har fler 85or och har lirat arena ;D!

12. Har du ventrilo: alltid.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Omen, Recount, DBM

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 7 och 7

estency
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-12-07

Till överst på sidan Gå ner

hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted) Empty Sv: hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted)

Inlägg  Baltica lör dec 10, 2011 8:11 am

Tjena!

Vi skulle nog helst vilja att du bestämmer dig för en av karaktärerna att ansöka som raider med. Den andra får i alla fall komma med om du blir accepterad, men då som alt.
Så valet är just nu ditt Smile

Så när vi vet vilken du vill ha som main gör vi vår bedömning. Anledningen till detta är att vi bara kör progress raids med våra mains. Visst kan det ske undantag i fall det skulle bli en lucka någonstans, men oftast löses det med off-specc.

Hör av dig!

/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted) Empty Sv: hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted)

Inlägg  Atombulle mån dec 12, 2011 5:25 pm

Tjenare.

Vi har valt att ta in dig som trial. Vill dock att du fixar dina enchants så snabbt som möjligt.

Hugg tag i en officer för inv.


//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted) Empty Sv: hallouj! cool julle murre hunter eller prot warrior om ni vill! :) (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet