Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

3 posters

Gå ner

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted] Empty Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

Inlägg  Vivobomben mån dec 12, 2011 11:19 pm

Din karaktärs namn: Vivobomben

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Combat

Off Spec: Subtlety (Detta är då min PVP spec, kommer förmodligen byta till Assassination)

Proffessions (med skill): Jewelcrafting 509 och Engineering 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Vivobomben/simple (Jag saknar headenchant men jobbar på det i detta tillfälle)

Tidigare raiderfarenheter: Jag har shiftat mellan olika karaktärer, har även sålt flera av mina gamla accounts så kan bli rätt svårt att bevisa. Men jag clearade det mesta i vanilla förutom Naxxramas, AQ40. Jag var ganska noob på den tiden så var inte topp spelare. Började spela mindre o mindre när TBC kom ut, clearade inte så mycket.. tog BT, SSC, Gruul's Lair och lite i SWP. Tog en paus i WOTLK och kom in mot slutet, körde lite ToC, hoppade Ulduar och körde 11/12 HC i ICC, tog ner LK till 34 %. I cataclysm så spelade jag inte heller så mycket, hade knappt tid då jag fokuserade på skolan och hade strikta speltider då jag bodde hemma. Tog ner 6/7 HC i Firelands med min ex guild på Ahn'Qiraj och fick ner raggy till 38 % det tryet jag var med på. Dem plockade honom sen när jag inte kunde spela.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Hrafnin Flygur (Bloodscalp-US), Indemnis (Outland-EU), The art of dying (Ahn'Qiraj-EU)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag var satt som stand in med tanke på mina speltider, men nu när jag flyttat hemifrån så flyttade jag min karaktär hit för att mina kompisar spelar här och för att jag saknade allt folk på Outland!

3.Varför ansöker du till HsT: Framför allt så vill jag ha med den här sociala biten när man raidar, skönt folk som man kan snacka skit med men som inte stör progressen samtidigt.

4. Känner du någon i HsT: Dessvärre inte.

5. Hur hittade du till oss: wowprogress.com och in-game. Har för mig att ni är en rätt old school guild.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Min lillebror spelar lite ibland men inget som hindrar när jag vill spela. Lite onödigt att min mamma ska stå o betala för ett konto han sällan spelar på. Så därför får han tillgång till mitt Smile

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes det är jag.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider såklart!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19, fyller 20 i juli.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Ett gott humör, en noggrann spelare som håller tider och läser alltid på innan ny encounter. Kan självklart bidra med gems också då jag är en Jewelcrafter.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Kommer alltid vara närvarande, finns inget som hindrar.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jajemän, kan behövas en 5-10 minuters paus då man vill fylla på dricka, gå på toa eller dylikt.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jajemän, kan DK, Holy paladin och mage utantill så där finns det inga problem.

12. Har du ventrilo: Har allt, ventrilo/TS3/Mumble/Skype m.m

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, IInterruptedThat, Skada

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator: 8 med tanke på att den är från 2009. Och internet ligger på 9. Har 32 Mbit/s fiber anslutning.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Jag har dyslexi så se gärna över stavfel och så vidare annars har jag väl gjort mitt. Nu är det upp till er!

Vivobomben
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-12-12

Till överst på sidan Gå ner

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted] Empty Sv: Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

Inlägg  Atombulle tis dec 13, 2011 9:11 pm

Tjenare.

Vill gärna att du loggar ut i ditt pve gear så vi kan ta oss en titt på det Very Happy

Utöver det så tycker jag det va en välskriven apply.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted] Empty Sv: Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

Inlägg  Vivobomben tis dec 13, 2011 10:36 pm

Ursäkta att jag inte är utloggad i PvE gear, glömmer att ta på mig det efter jag är klar. När jag är saved i näst intill allt så kör jag PvP bara.

Vivobomben
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-12-12

Till överst på sidan Gå ner

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted] Empty Sv: Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

Inlägg  Sonac ons dec 14, 2011 5:08 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Vivobomben - Combat Rogue [Accepted] Empty Sv: Vivobomben - Combat Rogue [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet