Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Warlock Affliction application

3 posters

Gå ner

Warlock Affliction application  Empty Warlock Affliction application

Inlägg  isakgranqvist mån mar 26, 2012 8:42 am

Karaktärens namn: Warlocklól
Din ålder: 19
Nationalitet: Sverige
Klass: Warlock
Primär roll: Affliction, beror på vilka buffs man har.
Sekundär roll: Affiction också två olika builds
Talents : 31/4/6

Varför vill du gå med hjältar som tältar, vad förväntar du dig av oss som guild.
Jag vill spela med er för att ni är en svensk guild och verkar. Är van med 5-7 dagars raid i veckan 5 -15 timmar per dag. Guilden verkar vara aktiv. Vad jag förväntar mig av er är att dom raids som är utsatta blir av och att folk är aktiva och gör bra ifrån sig.

Vilka andra guilder har du varit i? Lotto (World rank 18, som bäst 9), ( Memento Mori/ Cráb people 50-200 world ranks) Har väl vart i några fler me Irls o sånt som vart runt 1000 rankade.

Känner du någon i guildet? Nej, tyvär

Kunna ansluta dig till alla våra RAIDS per vecka? Utan problem

Vilka professions har du och hur tycker du att dessa förbättrar din RAID prestanda?
Kör engineering/alchemy. Har även alla secondary maxade med i stort sätt alla cooking recipe ingame. Dessa profs increasear min character mest enligt mig.

Har du läst, förstått och accepterat våra regler? Yes

Vad och vilka typer av addons kör du? Kör inte med allt för mycket addons för o minska lagg / buggar vid nya patcher o andra problem som uppstår. Använder mig av DBM, OmniCC, Recount, Prat, Quartz, Omen och TellMeWhen har säkert glömt några.

Har du en tillräckligt bra dator och internetuppkoppling (dvs ingen hög latency eller låg fps som faller)? Har en high end gaming dator med 24mbits internet uppkoppling, riktigt rare att jag har problem med något av datorn/internet. Har 55-60 fps 30-40 ms under en boss fight.

Något annat du vill dela med oss?
Inte mer än att jag kan garantera guilden en aktiv spelare som alltid kommer prepared och påläst. Har gott om enchants/ gems o allting jag behöver redo. Håller alltid 100% attendance Live/ptr. Läser allt jag behöver om min class och spelet över huvudtaget. Är inte rädd för att prata under raids och vet även när man ska öppna mun o inte.

Tack för er tid
Laters

isakgranqvist
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-03-26

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Affliction application  Empty Sv: Warlock Affliction application

Inlägg  Maryliato mån mar 26, 2012 8:48 am

Tjenare, kul att se en range apply för en gångs skull Very Happy vi officers skall kolla igenom din app och prata om den. Skulle vara bra om du kan logga ut i ditt pve gear så vi även får se det Smile


Lycka till med din apply!

Maryliato
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 46
Join date : 11-12-16
Age : 28
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Affliction application  Empty Sv: Warlock Affliction application

Inlägg  Sonac mån mar 26, 2012 7:57 pm

Tjena
Va har du för erfarenhet i DS? ser att du inte är hit capad och en del pvp gear.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Affliction application  Empty Sv: Warlock Affliction application

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet