Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hyldhegan - Human Holy paladin

2 posters

Gå ner

Hyldhegan - Human Holy paladin Empty Hyldhegan - Human Holy paladin

Inlägg  hyldhegan fre okt 01, 2010 10:06 pm

Din karaktärsnamn: Hyldhegan

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Holy

Off Spec: Skiftar från tank till retri beroende på vad jag vill köra, bäst gear som PvE offspec är mitt tanking gear. För mesta dels använder jag offspeccen till daily quests och lolface grejer.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Hyldhegan

Tidigare raid erfarenheter:
Ett par 40 mans i lvl 60. I level 70 spelade jag med ett guild där vi progressa från karazhan till vashj och tredje bossen i tempest keep sen disbanda. efter det har jag mest raidat pugs i 80 upp till hälften av ICC i både 10/25 man.
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Inga märkvärdiga som är värda att nämna på outland
2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Samma svar som på ettan,när man är med små guilder där man inte raids eller liknande känns det som det inte spelar nån roll att hoppar runt och skaffar pals på servern.
3.Varför ansöker du till Grotesque: Den största anledningen är att jag känner att stora delar av wotlk har jag gått miste om bara för jag inte varit i en stabilt progressande guild, då jag var det när vi progressa på lvl 70. Vill även säkra en plats i en bra guild med skönt folk och såklart passa på att se det sista av wotlk.

4. Känner du någon i Grotesque: Nej.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja, dom verkar passa mig utmärkt.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Nationalitet: Svensk, östergötland.

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En bra spelare som alltid kommer förberedd på raids, inriktad, brukar inte se några problem att hjälpa folk med te.x achievment eller döda elites åt någons alt etc. Väldigt snabblärd på nya bossar.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla tre dagar i veckan.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Mix mellan holy light, flash of light holy shock, alla cooldowns som underlättar healing. Det mesta beror på situationen. Använder även mouse over target för att bättre få ut effektivare procs på Seal of wisdom.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja bortsett från toapaus på en halv minut, minut.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja, läser och kollar videos på nya bossar så jag är förbered. Dyker alltid upp med pots och ett par fish feasts.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja, hyffsad så jag kan alla attacker och vad som är bäst för dom, te.x hur jag placerar mig bäst på en boss etc.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:
Ja. Även mick.

Deadly boss mode
Grid
Recount
Pally power

och även ett gäng övriga som bartender, Perl classic, prat, pally power etc.
15. Gradera din dator samt internet från 1-10:
7 i raids, inga problem i raids men inte heller den snyggaste grafiken, internet är stabilt och har relativt låg ms.

hyldhegan
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 19
Join date : 10-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Hyldhegan - Human Holy paladin Empty Sv: Hyldhegan - Human Holy paladin

Inlägg  Suthla sön okt 03, 2010 6:28 pm

Tjenare Hyldhegan!

vi kommer att kika igenom din ansökan, och ge dig ett svar snarast möjligast

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Hyldhegan - Human Holy paladin Empty Sv: Hyldhegan - Human Holy paladin

Inlägg  Suthla mån okt 04, 2010 9:05 pm

Hej igen Hyldhegan!

Välkommen till Hjältar som Tältar. Kontakta mig, Sonac, Shovit eller Riolu ingame för en invite.

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Hyldhegan - Human Holy paladin Empty Sv: Hyldhegan - Human Holy paladin

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet