Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

+2
Bexxie
Evref
6 posters

Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Evref ons nov 03, 2010 11:26 am

Din karaktärsnamn: Evref

Klass: Dwarf, Hunter

Level: 80

Main Spec: Marksmanship

Off Spec: Survivial

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Evref

Tidigare raid erfarenheter: Ulduar, ToC, ICC, ett par BC raids.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Lions of Arathor, Elysíum. Samtliga på Stormscale (Alliance)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Lions of Arathor och Elysíum slogs ihop och efter ett tag så var det ett par Officers som gick bärsärkargång och kickade alla, våran tidigare GL gillade det inte alls, så han drog över till en annan guild (Fusion). Så jag var där guildlös och miggade senare över till Outland för att spela med polare.

3.Varför ansöker du till HoT: Eówýn tyckte att jag skulle ansöka samt att jag trivs bättre i en helsvensk guild.

4. Känner du någon i HoT: Eówýn

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är endast jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Yes.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Eówýn.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17, 18 om ett par månader Smile

Nationalitet: Sverige.

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En sexig dwarf med JC (gratis cuts, gems om jag har ett par över), ett glatt humör och punktlig när det gäller raids eller något annat.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje dag mellan 16:00 - 23:00.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Nej, secret buisness (skämt åsido). Jo, jag facerollar lite atm och kollar vilken rotation som är bäst för mig atm, använder lite olika för att komma till en rotation som är grym för mig.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: 16:00 - 23:00 (10 min break runt 17-18-tiden, brukar käka då).

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Det och lite till Wink

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har kört holy paladin ett tag, så det är väl till nytta.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: DeadlyBossMods, Recount, GearScore, X-pearl, HealBot.
Jag har både ventrilo version 2.1.4 & 3.0.1.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 5


Senast ändrad av Evref den ons nov 03, 2010 3:30 pm, ändrad totalt 1 gång
Evref
Evref
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 54
Join date : 10-11-03
Age : 30
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Gäst ons nov 03, 2010 12:30 pm

Känner denna killen, duktig hunter..
Dock menade han PvE i rubriken på sin ansökan och inte PvP.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Bexxie ons nov 03, 2010 2:40 pm

Du trivs bättre i en internationell guild, men ansöker till en helsvensk? Razz

GL med din apply Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Evref ons nov 03, 2010 3:16 pm

Jaså, trodde det var folk från Danmark och Norge också, i denna guilden. :-P
Evref
Evref
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 54
Join date : 10-11-03
Age : 30
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Toadíe ons nov 03, 2010 3:17 pm

Vi har 2 norskar, ingen dansk och dessa norrmän ser man inte mkt av kan jag lova.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Evref ons nov 03, 2010 3:18 pm

Okej Smile Men jag menade ju såklart en nationell guild Smile Gjorde bara bort mig lite ^^
Evref
Evref
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 54
Join date : 10-11-03
Age : 30
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Shovit ons nov 03, 2010 4:28 pm

Tack för din apply. Vi återkommer med svar asap.
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Suthla fre nov 05, 2010 2:45 pm

Tja Evref

Vi håller på och omstrukturera i rankerna här. Så det kanske kan ta lite längre tid innan du får ett svar, men du ska veta att vi itne glömt bort dig.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  zoego tis nov 09, 2010 9:37 pm

ACCEPTED Whispra någon av officerna ingame för invite: Suthla, zoego, wasabiie, sonac, riolu eller shovit. Vi kommer hålla ett extra öga på dig med tanke på att du är under 18 år.

zoego
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 10
Join date : 10-08-30

Till överst på sidan Gå ner

Pve Marksmanship Hunter. [Accepted] Empty Sv: Pve Marksmanship Hunter. [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet