Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Resto druid [Accepted]

3 posters

Gå ner

Resto druid [Accepted] Empty Resto druid [Accepted]

Inlägg  Sushidrådden sön apr 17, 2011 11:44 pm

Din karaktärs namn:Sushidrådden

Klass:Druid

Level:85

Main Spec: Resto

Off Spec: Boomkin

Proffessions (med skill): 525 i alch/herb

Armorylänk:http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/sushidr%C3%A5dden/simple

Tidigare raiderfarenheter: Några försök på Cho'gall. Sen har jag läst alla tacts för BWD och BoT bossar.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Considerably Superior

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:För att joina er!

3.Varför ansöker du till HoT: Min kompis har joinat där, plus att den verkar bra, även att ni är helsvenska och har åldersgräns med mera vilket känns seriöst.

4. Känner du någon i HoT: Yes, Affelay.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är den enda som har tillgång till mitt konto, ja!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Nej, har ej läst dessa än, gör det när jag får en plats.

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider.

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Sniperkubb.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18 om 4 månader.

Nationalitet: Sverige

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En restodruid, bra humör, seriös spelare, ofta inne.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Vad jag kan se nu, varje raid.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Ganska svår att berätta som healer så mycket oförutsatta saker kan hända. Men är det lugnt t.ex. som i HC, sätter jag upp 3stacks med Lifebloom på tanken, Reju. Det brukar räcka.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ohja, jag äter, går på toa, gör läxor och allt innan raids, eller efter. Går helst inte under raids då jag vill köra från punkt A till punkt B så snabbt som möjligt.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja, klart!

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har en 85 Dk, prot paladin 85, och spelade shaman som resto/elemental i 80, spelar även ibland på den nu i 85. Sen kan jag de flesta andra klasser också.

14. Har du Ventrilo: Ja.

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM är nog det enda.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 10. Dock har mitt internet blivit lite konstigt nu det senaste, men det är snart i sin ordning igen, får ett nytt modem vilken dag som helst.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: X
Sushidrådden
Sushidrådden
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Resto druid [Accepted] Empty Sv: Resto druid [Accepted]

Inlägg  Kubbkung sön apr 17, 2011 11:45 pm

Hejsan och tack för din apply vi kommer att titta igenom den och sedan återkommer vi till dig.
Med Vänliga Hälsningar
Kubbkung

Kubbkung
Officer
Officer

Antal inlägg : 169
Join date : 10-05-18
Age : 51
Ort : Frösön

Till överst på sidan Gå ner

Resto druid [Accepted] Empty Sv: Resto druid [Accepted]

Inlägg  Sonac mån apr 18, 2011 3:10 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Resto druid [Accepted] Empty Sv: Resto druid [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet