Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dunderplutte, hpaladin casual apply [Accepted]

2 posters

Gå ner

Dunderplutte, hpaladin casual apply [Accepted] Empty Dunderplutte, hpaladin casual apply [Accepted]

Inlägg  Dunderplutte sön jul 03, 2011 12:57 pm

Din karaktärs namn:Dunderplutte

Klass: Paladin

Level:85

Main Spec: Holy Pve

Off Spec: Holy Pvp

Proffessions (med skill): Tailoring(500)

Armorylänk:

Tidigare raiderfarenheter:
Vanila: Bwl
Tbc: Mh
Wrarh: ICC 12/12
Cata: Bwd 3/6 Bot 2/4 Tot4w 0/2

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Chronicles

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Är med i guilden men den är död sedan några månader tillbaka

3.Varför ansöker du till HoT: Vill börja raid igen efter lite uppehåll, så jag med 2 andra applya.

4. Känner du någon i HoT: Michaaj och Wrarh

5. Hur hittade du till oss: Såg att ni letade folk i Trade.

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej, Michaaj känner till det.

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Casual, men vill bli raider.

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Ingen äldre då jag endast känner Michaaj o Wrarh

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20(21 i höst)

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En stabil och rolig healer... fri tolkning

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag kommer kunna närvara vid alla raids för tillfället. Har basket träningar till hösten som slutar kl 19.(Hemma vid 19.30) Endast måndagar.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:
Då jag är healer känner jag att det inte finns någon speciell rotation. Det handlar mycket om vem man healar. Holy Light används vanligtvis för att hålla uppe folk. Beacon of Light på tanken. Word of Glory vid 3 Holy Power. Vid Kris används Flash of Light. Divine Light används vid anpassad situation. Allt berors på encountern

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja kan närvara utan större problem

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja, ser alltid till att använda det som gynnar mig beroende på encountern

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja har grundläggande kunskap av alla klasser då jag lirar en hel del pvp

14. Har du Ventrilo: Ja, om den jag har inte fungerar skaffar jag rätt verison

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har:
DBM
Grid
Decursive

16. Gradera din dator samt internet från 1-10:
Dator 10/10
Internet 7/10
-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:
Puss och Kram!

Dunderplutte
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-07-01

Till överst på sidan Gå ner

Dunderplutte, hpaladin casual apply [Accepted] Empty Sv: Dunderplutte, hpaladin casual apply [Accepted]

Inlägg  Nimodii sön jul 03, 2011 1:01 pm

Då du applyar som casual tills vidare så ska de nog inte vara några problem att ta in dig i guilden :3 Skriv till mig, nimodii, eller nån av våra medlemmar och fråga efter en officer :3
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet