Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

3 posters

Gå ner

Holy Paladin, Loreia [Accepterad] Empty Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

Inlägg  Loreia mån jul 04, 2011 4:00 pm

Din karaktärs namn: Loreia

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Holy

Off Spec: Retribution

Proffessions (med skill): Jewelrafting 500/525
Enchanting 525/525

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Loreia/simple

Tidigare raiderfarenheter: Har raidat allting i Vanilla, TBC och Lich king. Har tagit 2/4 i BOT och 2/6 i BWD

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Har precis miggat hit och min förra guild jag var med i var en PvP guild vid namn Interact

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Miggade till Outland

3.Varför ansöker du till HoT: Vill ha en svensk social guild som man kan ha kul men och samtidigt progressa i raids

4. Känner du någon i HoT: Nej

5. Hur hittade du till oss: Jag såg folk i guilden och frågade om ni var en raiding guild

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag har tillgång till mitt konto

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Blaizy sa att jag skulle ansöka på hemsidan

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Aktivt raidande, Jag är social och är bra som både healer och dps

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så mycket som ni behöver mig, Är ledig varje kväll mellan 18:00 - 00:00

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Jag har alltid holy shock på cd eftersom den kostar lite mana och helar mycket. Sen pendlar jag mellan holy light och divine light.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yep

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Absolut

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja

14. Har du Ventrilo: Ja

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM,

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Smile Smile

Tror allt det viktigaste finns i er template och hoppas att ni behöver mig! Smile

Loreia
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-07-04

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin, Loreia [Accepterad] Empty Sv: Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

Inlägg  Loreia mån jul 04, 2011 4:02 pm

Ursäkta, Använder också addonsen: Recount, Quartz och pallypower

Loreia
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-07-04

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin, Loreia [Accepterad] Empty Sv: Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

Inlägg  Sonac mån jul 04, 2011 7:57 pm

Tjena!
Tack för din ansökan! Vi officerare ska prata ihop oss så återkommer vi med svar asap.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin, Loreia [Accepterad] Empty Sv: Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

Inlägg  Bexxie tis jul 05, 2011 8:31 pm

Hej!
Välkommen in i tältet! Whispra mig, Blaizy, Nimodii eller Rollinn för en invite, eller fråga någon i guilden efter en officerare Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin, Loreia [Accepterad] Empty Sv: Holy Paladin, Loreia [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet