Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted]

2 posters

Gå ner

Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted] Empty Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted]

Inlägg  blitzfury tor aug 18, 2011 8:33 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Blitzfury

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: retri

Off Spec: holy / prot

Proffessions (med skill): enchanting 525 / alchemy 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Blitzfury/simple

Tidigare raiderfarenheter: har raidat allt sen vanilla (fl endast shannox) , har haft högst 1900 mmr i arena.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): kom från en annan realm men var även horde innan jag kom tillbaka till outland.
horde guild , Kindred. på outland.
Lords of ironhearts på stormreaver eu (en)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: byte realm för att spela med mina irl polare och mina yngre bröder.

3.Varför ansöker du till HoT: Ni är en svensk guild, och ni hade en pvp / social branch vilket lätt intressant.

4. Känner du någon i HoT: Nej , tyvärr gör jag det inte.

5. Hur hittade du till oss: I trade chatten.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: japp

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Mina proffesion skills, en glad humor i guild chatten. samt gärna ett bättre tryck på pvp / social fronten.
Och hjälper gärna till i pve fronten om det skulle behövas gör gärna lite pve med.


Brotherlouie och zbr är även dom jag hoppas får joina guilden som casual





blitzfury
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 11-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted] Empty Sv: Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor aug 18, 2011 8:41 pm

Tjena!
Tack för din ansökan! Ska kolla lite med övriga officerare så återkommer vi med svar till dig ASAP!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted] Empty Sv: Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor aug 18, 2011 9:07 pm

Tjena!
Du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer så får du en invite Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted] Empty Sv: Retri paladin för Pvp / social del även gärna alt raids :) [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet