Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

2 posters

Gå ner

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted) Empty AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

Inlägg  AikAiAi sön nov 13, 2011 11:02 pm

Din karaktärs namn: Aikaiai (AKA)

Klass: Drenai Mage. Har inte spelar mage så otroligt länge men har gjort nästan allt man kan göra inom wow på min priest.

Level: 85. Har raidat i alla expansions.

Main Spec: Arcane. 33.5.3

Off Spec: Just nu specar jag frost för lite casual pvp men om någon vill så respecar ajg vilken sekund som helst.

Proffessions (med skill): Jag har ingen atm. Men jag jobbar på att farma mats till tailoring och herbar lite.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Aikaiai/simplec . Har inte fixat enchant till shoulders men jobbar på det. och mitt spec är nog inte som det ska vara i just denna länk men jag har fixat det.

Tidigare raiderfarenheter: I Vanilla har jag gjort en del. TBC allt man kan tänka sig. Wrath tog en liten paus från wow men jag tog LK tillslut. Cata på min main har jag full BoT/BwD/FL normal några hcs här och där. Men på denna charen har jag BoT 4/4, BwD 5/6, Fl 6/7.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Min första guild på denna server är den jag är i nu. Mike on a Bike. En inte alls seriös guild med mina irl m8s.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För att jag vill komma någon stans med mitt WoW spelande. Och det kommer jag inte komma i den guild jag är i nu.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag pugade med er och märkte vilket otroligt härligt gäng ni var. Och jag sökte guild just nu.

4. Känner du någon i HsT: Nej känner ingen.

5. Hur hittade du till oss: PuGade med er och det var en riktigt bra upplevelse.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag som har tillgång. Ingen annan.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp. Låter helt förståligt.

8. Ansöker du som raider eller casual: Jag skulle gärna vilja söka en full radier spot men jag tror inte att det går. Jag har ett litet problem. Varannan vecka kan jag inte spela. Detta är det största anledning till att jag inte är i en seriös guild atm. Fredag kväll jämna veckor till torsdagskväll ojämna veckor har jag inte tillgång till någon dator som jag kan använda. Så jag antar att jag måste söka en mer casul spot. Men när jag väl är inne kan jag alltid spela.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 22

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En spelare som bidrar med en seriös sida när det behövs men har inte alls lång till ett gott skratt. Jag är även en pålitlig och förberäd spelare som nästan alltid kan hjälpa till.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Som jag sa Varannan vecka. Skulle önska att det var mer och det kanske kan bli inom kort för jag håller kanske på att fixa en ny dator. Så att jag kan vara med varje raid.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja. Kommer nog oftast att stanna över om det är så att det behövs.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja. Jag har inte spelat så många andra klasser men jag vet en hel del har läst på massor.

12. Har du ventrilo: Japp. Har även en mic som fungerar fin fint.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Jag har en hel del addons. DOm ajg använder nu är:
AnnoyingBuffReminder
Atramedes
Bartender4
Buffenough
Castbars
Chatter
Clique
DBM
DoTimers
DXE
Forte
Grid
oRA3
Parrot
Quartz
RangeDisplay
Recount
Satrina Buff Frames
Tidy Plates
XLoot
X Pearl
Omen
+ en massa andra mindre viktiga addons för syns skull.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 7. Min dator är inte den bästa men den fungerar bra och har ingen downtime. Mitt inet är helt ok ska få nytt 100 megabits.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Inget mer än att jag är en go snubbe som vill ha några att ah skoj med samtidigt som jag vill få ut det mesta av spelet vad det gäller raids. Jag hoppas att kunna nå så lång som möjligt i raids. Men det är minst lika viktigt med det sociala i en guild. Om det är någon jag måste tillägga så är det bara att fråga eller om det är något ni undrar.

AikAiAi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-11-13

Till överst på sidan Gå ner

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted) Empty Sv: AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

Inlägg  Yogï mån nov 14, 2011 5:49 am

jisses va addons du har igång=) å ja tyckte ja hade många =)
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted) Empty Sv: AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

Inlägg  AikAiAi mån nov 14, 2011 8:34 am

Det är bara dom som har med raids att göra det är en hel del andra addons som bara ser snygga ut =P

AikAiAi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-11-13

Till överst på sidan Gå ner

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted) Empty Sv: AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

Inlägg  Yogï mån nov 14, 2011 4:35 pm

Du är välkommen i Tältet =)
Hugg tag i en officer snarast för invite. (finns en online på dagtid, dvs jag på alts)
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted) Empty Sv: AikAiAI: Ansökan till Guilden.(Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet