Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Zalandi, holy paladin

2 posters

Gå ner

Zalandi, holy paladin Empty Zalandi, holy paladin

Inlägg  Zalandi tis jul 03, 2012 9:27 pm

Din karaktärs namn: Zalandi

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Holy

Off Spec: Retribution

Proffessions (med skill): Enginering [525] Inscription [525]

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Zalandi/simple

Tidigare raiderfarenheter: Började spela i mitten av wotlk, så har gjort alla raids sedan från och med ICC, men jag har hoppat lite mellan karaktärer som jag har använt som mains. Bland dessa finns Fursia och Moonlin.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): The Dark Vengeance (även Minas Morgul och Morbid som var mer av tidsfördriv).

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Irl behövde mig under en period och när jag kom tillbaka och började spela regelbundet igen hade raidandet nästan upphört helt. Så då passade jag på att göra en nystart genom att byta från horde till alliance.

3.Varför ansöker du till HsT: Ni verkar ha koll på vad ni gör, aldrig hört något illa om er och det hade varit skönt med en svenskguild för omväxlings skull.

4. Känner du någon i HsT: Tyvärr inte.

5. Hur hittade du till oss: Alltid haft lite koll på er och när jag väl bytte till alliance så tog jag tag i saken och skickade in den här ansökan.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja!

8. Ansöker du som raider eller casual: Framför allt som raider men jag såg att ni hade fullt med holy paladins för tillfället (det kryllar verkligen av min klass..) så har jag inget emot att joina som en causal.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Gott humör, bra healing om jag får säga det själv och någon som ställer upp på det mesta i aktivitetsväg!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Troligtvis till 100% eftersom jag för tillfället inte har något för händerna och till hösten ska fortsätta att studera vid ett universitet och det enda som skulle kunna komma i vägen då är om jag har någon läskig tenta som kräver mycket tid.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Givetvis.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har alla klasser i level 85 förutom warrior och death knight så mycket grundläggande kunskaper finns det!

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Recount, healbot och Deadly Boss Modes (den senare använder jag rätt sparsamt för tillfället), jag försöker att hålla mig med så få addons som möjligt.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator 6/10 Internet 9/10

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Zalandi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-07-03

Till överst på sidan Gå ner

Zalandi, holy paladin Empty Sv: Zalandi, holy paladin

Inlägg  Yogï ons jul 04, 2012 6:09 am

Din gear ser bra ut, och även din exp.
Välkommen in i tältet bara peta på en officer för invite Smile
MVH
//Yogi
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet