Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined]

2 posters

Gå ner

Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined] Empty Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined]

Inlägg  Smexarn mån apr 05, 2010 5:00 pm

Character Name:
Smexarn

Class:
Warrior

Level:
80

Main Spec:
Arms

Off Spec:
Ingen just nu, men kan gå Fury när jag får ett till vapen vilket borde vara någon gång nästa vecka beroende på hur mycket arena vi spelar. Har över 1800 MMR och points men inte team rating ännu Smile

Armory Link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Smexarn Det är mest troligt PVP gear på men har 2 st T9, 1 T9.25 och en [Protector's Mark of Sanctification] men ingen T10 så jag kan köpa gear för den.

Alts:
På outland: Isbiten, Flexarn, Trixarn och Elakalocken. På Burning Blade: Andola

Raid Experience:
I Wotlk har jag raidat Naxx10/25, Malygos 10/25, OS10 0/3 drakar, OS25 3/3 drakar ej zerg före ulduar kom, Ulduar 10 några bossar, inte säker på hur många. TOC10/25 och ICC10 och 25 4/12. Dock är det mesta raidat på andra gubbar än warriorn men ingen av dom ärär i en aktiv raiding guild för tillfället.

1.Tidigare Guilder:
Jag har inte haft någon seriös guild på warriorn på den här servern ännu. Migrerade hit warriorn från Burning Blade för någon vecka sedan.
2. Varför lämna du din förra guild:

Som sagt har jag inte haft någon seriös raiding guild på den här gubben på Outland och det är det jag söker efter nu.
3. Varför applyar du till Grotesque?:
För att jag har bestämt mig för att börja raida igen och Grotesque låter som en bra guild för mig då dom avancerar in i ICC. Jag gillar även era raid tider.

4. Känner du någon i guilden
Nej, inte ännu i alla fall Wink

5. Applyar du till någon annan guild just nu?
Nej. Grotesque är den första jag applyar till sen jag kom till Outland.

6.Är du den ända som har tillgång till ditt account?
Ja. Jag har en authenticator i min telefon för att inte kunna bli hackad.

7. Har du läst guild reglerna och raid reglerna?
Ja.

8. Applyar du för raider rank eller som casual member?
Raider rank.

9. Kan du berätta vilken rotation du använder?
Jodå. Jag håller rend uppe hela tiden och använder MS varje cd. Om sudden death och Taste for blood procar samtidigt så väljer jag att göra Execute före Overpower eftersom att den gör mer skada och procar mindre ofta. Jag använder även Heroic strike när jag har mer än 45 rage så jag alltid har rage för MS när den är redo.

10. Kan du närvara på våra raiding tider utan pauser för mat och liknande?
Ja. Jag gör sånt före raid tider.

11. Är du villig till att göra/köpa Flask/food och läsa taktiker?
Klart, jag gör allt för att prestera så bra som möjligt i raids.

12. Kan du grundläggande kunskaper om dom andra klasserna som kan göra det lättare att lära sig nya bossar?
Jo. Jag har 6 klasser på 80s och vet även hur dom 4 övriga klasser ska spelas och vilka abilities de har.

13.Har du ventrilo och basic raid addonen? - Kan du göra en lista över dina addons?:
Ja, jag har ventrilo och även en mic så jag kan prata. Jag har en jävla massa addons som inte är viktiga i raids men ändå viktiga för mig. Men jag har dom vanligaste Raid addonen så som Omen, DBM och liknande. Är det något addon jag saknar så kan ni bara säga till så skaffar jag det =)


Din ålder: 17

Din nationallitet :Svensk =)

Har du vent?: Ja

Vad tror du att du kan ge våran guild?:
En bra spelare och glad person som gör allt för att för att spela så bra som möjligt. Jag kommer alltid förberedd till raids med flask food och pengar till repair bills. Jag är inte rädd för lite wipes och blir inte sur även om det går dåligt.


Är det något mer ni vill veta så kan ni fråga här eller viska mig ingame!


Senast ändrad av Suthla den tis apr 06, 2010 10:38 am, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Småfix i layouten)

Smexarn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-04-05

Till överst på sidan Gå ner

Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined] Empty Sv: Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined]

Inlägg  Shovit mån apr 05, 2010 7:19 pm

Tjena Smex. Vi har en åldersgräns på 18 år, så vi kommer inte att ta in dig. Lycka Till
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined] Empty .

Inlägg  Smexarn mån apr 05, 2010 7:29 pm

Ah okej Sad Får återkomma på ett halvår då ; >

Smexarn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 10-04-05

Till överst på sidan Gå ner

Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined] Empty Sv: Smexarn 80 Human Female Arms Warrior [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet