Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

3 posters

Gå ner

Fury Warrior REKLIC! [Accepted] Empty Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

Inlägg  Reklic tor maj 12, 2011 8:22 pm

Din karaktärs namn: Reklic

Klass: Warrior

Level: 85

Main Spec: Fury

Off Spec: Protecion

Proffessions (med skill): Jewelcrafting 505, Mining 525

Armorylänk :http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/reklic/simple

Tidigare raiderfarenheter:
Spelat ända sedan 60 tiden, ( den fina tiden). Körde till BWL då med en guild som vi hade startat själva, kom bara till 3e bossen dock innan TBC kom. I LK så tankade jag till Lich King vilket vi aldrig han klara innan vi slutade lira. PGA dåligt folk i guilden. Här i Cata så har jag inte raidat alls mycket väntat på en bra guild, tycker inte det är kul att raida med dåligt folk =). Har varit inne i BWD och kört både ZA/ZG.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:

3.Varför ansöker du till HoT: Hört mycket bra om denna guilden. Hör att ni har bra raids och att det är skönt folk som är med. Jag vill joina guilden för att jag vill börja raida och därmed klara instanserna.

4. Känner du någon i HoT: Putte

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nix

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Egen lägenhet.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

9. Vilken HoTs medlem har du haft kontakt med: Putte

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Kan raida alla dagar förutom Fredag och Lördag. Jag kommer göra allt vad jag kan i raidsen för att det ska gå så bra som möjligt. Tvingas jag respecca för att det ska gå bra för guilden kan jag gärna göra det.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla dagar förutom Fredag och Lördag

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: CS->BT->RB->BT. Detta är pga att det timas precis innan CS går ut. Detta är ett av det viktigaste i Fury speccen. För övrigt är det bara att tima cooldownsen med hur mycket rage jag har och raid situationen. när CS är på CD så är det BT tills cooldown är klar på RG sen BT instant slam så ofta det går och köra herioc strike för att dumpa rage.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Självklart

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: kan ganska mycket om de flesta klasserna. Har lirat ganska många klasser själv men föredrar warrior. Jag har kollat upp på lite andra klasser för att jag skunna hjälpa folk i raids och dungeons om de gör fel. Allt för att förbättra sitationen

14. Har du Ventrilo: ja

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: Bartender. Atlasloot, Icehud, Recount, resten classic.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9.5. Har byggt min dator själv. Har en quad core med 2.66 8 mb cashe. 4 gig 1044 mhz, Radeon 5880 HD 1 gig DDR5 ram. en 250 gig 7200 RPM HD och en 1TB för spar. har även en 100 mbit lina.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Reklic
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Fury Warrior REKLIC! [Accepted] Empty Sv: Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

Inlägg  Nimodii tor maj 12, 2011 8:29 pm

Applyen ser bra ut, dock har du mycket att jobba på vad gäller gearet. Sen vad gällande addons så undrar jag lite över om du använder DBM likaså?
Nimodii
Nimodii
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 99
Join date : 11-02-28
Age : 34
Ort : Schkügen

Till överst på sidan Gå ner

Fury Warrior REKLIC! [Accepted] Empty Sv: Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

Inlägg  Reklic tor maj 12, 2011 8:31 pm

sorry glömde nämna DBM, det är ett måste. Gearet är inte problem. kör ZA/ZG/BH atm, kommer bara ta ett par dagar för att få lite bättre. Det var tanken med guilden också att köra lite runs med de andra som inte har perfekt gear iheller.

Reklic
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Fury Warrior REKLIC! [Accepted] Empty Sv: Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

Inlägg  Sonac lör maj 14, 2011 5:19 pm

Välkommen till Hots wispra Nimodii Bexxie Blaizy Rollinn för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Fury Warrior REKLIC! [Accepted] Empty Sv: Fury Warrior REKLIC! [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet