Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Senaste nytt 7/7-11

Gå ner

Senaste nytt 7/7-11 Empty Senaste nytt 7/7-11

Inlägg  Bexxie tor jul 07, 2011 12:36 am

Hej.

Hej och hå vad det har hänt saker i guilden! Det har ramlat in en hel drös med nya spelare, och ansökningar strömmar in lite till och från. Det tycker jag är roligt! Tältet växer.
Så, äntligen har Firelands dörrar öppnats för oss, och redo för tuffa bataljer, farliga monster, härliga epixx och brinnande kissekatter har vi kastat oss in likt Bruce Willis i ett hus fullt av terrorister med automatvapen! Dock inte med samma resultat, tyvärr.
Raidandet går framåt, vi har lyckats skrapa ihop två 25manna raids, i vilka jag tyvärr inte har kunnat deltaga pga arbete. Tyvärr har alla som medverkat inte varit gearade för 25manna, men ställt upp i alla fall. Det tackar vi för. Dock vill vi gärna att man faktiskt kan lägga ner lite tid på sin char om man vill vara med och raida. Ha rätt enchants, gems och se till att du använder rätt rotation för din specc. Om det hjälper dig att trycka ut 25% mer ur din klass, hjälper det guilden med 50% till!
Jag vill även slänga in en (till) påminnelse om signsen! Nu ser det dock bättre ut, men det är många som fortfarande inte svarar överhuvudtaget. Nimodii gör ett hästjobb med att ordna alla raids, så vet ni att ni inte kan komma, välj decline. Vi har t.o.m gått över till in-game kalendern eftersom folk inte hittade till den andra hemsidan för signs (som förövrigt finns här på hemsidan, leta efter -Raid Signups-).
Vill även påminna nya raiders om att gå in och kolla forumet lite nu och då, det kan finnas viktiga saker som ni behöver få veta. Annars ligger det en massa roliga trådar i Off-Topic (och släng in en bild i "Roliga IRL-Bilder-tråden, ingen kommer skratta åt er) som ni kan kolla in.

Sen, som alla vet, så kommer det att finnas en legendarystav för alla casterklasser. Denna får man genom en questchain, där man bl.a. ska samla ihop 25 eternal embers. Dessa droppar från varje boss i Firelands, en per boss. Det jag vill komma till är att Azmar är utvald till den som har förste tjing på dessa, och som nummer två kommer jag. Vi har inte beslutat vem som kommer att bli nummer tre, men det tar vi när den dagen kommer.

I vilket fall hoppas jag alla får en underbar sommar med allt vad det innebär!
Vi hörs på vent! //Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet