Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Baltica Feral Cat Druid(accepted)

2 posters

Gå ner

Baltica Feral Cat Druid(accepted) Empty Baltica Feral Cat Druid(accepted)

Inlägg  Baltica sön jul 10, 2011 8:41 am

Din karaktärs namn: Baltica

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Feral Cat

Off Spec: Resto

Proffessions (med skill): Skinning (525), Leatherworking 477 just nu.

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Baltica/simple

Tidigare raiderfarenheter: I vanilla Wow raidade jag inte alls. Men i BC så blev det ganska myckat raidande. Magtheridon, Gruul, Karazhan bla.
Dock så var inte druiden main för mitt raidande. I WotLK så blev det Naxx 10 & 25, Ulduar 10 (dock inte hela), ToC 10 & 25, Onyxia.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Riders on the Storm, Home of the Ghost Lords, Dead Gnome Society och nu senast Destination Unknown som är mitt eget bankguild. Samtliga dessa är på Khadgar EU. Så blir jag accepterad så gör jag en serverflytt omgående.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Destination Unknown har bara en medlem...jag! De andra guilden föll mer eller mindre ihop när folk bestämde sig för att lägga ned spelandet.

3.Varför ansöker du till HoT: Efter att ha snackat lite med Suthla irl på jobbet så tyckte jag att det verkade som en kanonplats att vara på med trevliga människor och bra stämning!

4. Känner du någon i HoT: Japp, Suthla

5. Hur hittade du till oss: Via Suthla

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nope

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Skulle aldrig drömma om att ge någon annan mina uppgifter!

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japps

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Casual - men jag ser inget hinder att kunna jobba mig till att raida.

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med: Suthla

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 39...i'm to old for this.. Wink

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En glad skit som gillar att spela WoW. Jag tror att jag är ganska lätt att ha att göra med och har jag bara möjlighet att hjälpa andra så gör jag det.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag vet att jag inte ansöker om en raidplats, men jag ger er svaren ändå Smile
2-3 gånger i veckan. Jag är innebandytränare och vi kommer träna tis och tors. Matcher är på helgerna, och då var det ju inga raids planerade.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Rotation och Rotation...det är väl mer prioriteringar här. Men Mangle så mycket det går. Tigers Fury när den är redo, Berserk när den är redo, Shred på Omen of Clarity proccs, RIP med 5 combo, Rake, Savage Roar, Ferocius Bite när mobs har låg hälsa. Fasen va svårt det var att skriva ner det där.. Wink

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja, hunden får man rasta innan och efter

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Absolut!

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Till grejen hör att jag är Altoholic. Den största raiderfarenheten har jag från Shaman, både resto och elemental, och hunter. Med den druid jag ansöker nu har jag iof. Off-tankat Karazhan.

14. Har du Ventrilo: Oh ja - vad vore wow utan Vent!?

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM, Omen, Recount.. eftersom det är ett tag sen jag raidade så har det inte blivit andra än de.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:
Offrar ni gnomes till offergudarna i raids?

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Baltica Feral Cat Druid(accepted) Empty Sv: Baltica Feral Cat Druid(accepted)

Inlägg  Bexxie sön jul 10, 2011 9:14 am

Tjena.
Inte nog med att man får skit för att man är mage, nu får man (ännu mer) skit för att man är gnome också :p
Du är välkommen in i tältet (annars blir Joel så sur).
Whispra mig, Blaizy, Nimodii, Devilholk eller Rollinn för en invite.

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Baltica Feral Cat Druid(accepted) Empty Sv: Baltica Feral Cat Druid(accepted)

Inlägg  Baltica sön jul 10, 2011 9:26 am

Tackar för det!

Tro mig, eftersom jag är Altoholic så ligger jag självklart inne med en Gnome Fire Mage också...så jag vet hur det där är Razz

Då är det väl bara att packa ihop grejerna på Khadgar och bege sig mot Outland Very Happy

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Baltica Feral Cat Druid(accepted) Empty Sv: Baltica Feral Cat Druid(accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet