Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fenyl - Feral Druid Tank

3 posters

Gå ner

Fenyl - Feral Druid Tank Empty Fenyl - Feral Druid Tank

Inlägg  ItsFenyl mån sep 20, 2010 8:47 pm

Din karaktärsnamn: Fenyl

Klass: Druid

Level: 80

Main Spec: Feral (tank)

Off Spec: Resto

Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Fenyl

Tidigare raid erfarenheter: Inte raidat seriöst sedan ToC (Spelade på en annan karaktär under den raiden) så, här kör vi: TBC: Karazhan, bara lite slö raidande. WoTLK: Började komma igång med raidandet i naxxramas och körde på med mitt egna lilla 10manna gille "Ultimate" vi splittrade sedan när vi var sugna på att expandera till ett 25manna gille. Ulduar: Gick med i ett gille vid namn "Army of the Hypnotoad". Lämnade dock då jag miggade horde. Miggade tillbaks till ally efter en månad eller så och gick med i gillet "Spectral Mammoth" vilken splittrades av mycket strul under raiderna.
Valde efter den splittringen att ta en liten paus från spelandet, men kom tillbaks för ett litet tag sedan för att återuppta detta. [Karaktär spelad under tidigare epoker av WoTLK: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Scrublol

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ultimate, Army of the Hypnotoad, "Spectral Mammoth".

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Som jag nämnde ovan, så splittrades Ultimate då vi försökte expandera av någon anledning. Och Army of the Hypnotoad var någonting som jag inte hade planerat att lämna, bara blev så eftersom att några polare till mig ville att vi skulle migga horde, så det var bara att ta rygg. Spectral Mammoth splittrades pga strul.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Har kikat lite på er förut men inte sett att ni rekryterat, samt att jag är sugen på ett svenskt gille som raidar åter en gång.

4. Känner du någon i Grotesque: Nej.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? En vän till mig loggar mycket sällan.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Det flesta ja, men förstår dock mig dock inte på den där ålders regeln då det inte finns någon specifik mognads ålder, men resten låter helt ok med mig.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 16

Nationalitet: Sverige

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: Jag älskar kvällar då man sitter ned med en massa vänner över ventrilo, det finns inget som klår adrenalinkicken man får då man tagit ned någon ny boss, åhh... alla dessa kvällar med nördskrik då någon ny boss fallit. Jag kommer alltid att vara förbered till raids, korrekta enchants och gems till mitt gear. Jag kan även vara seriös under encounters, men kan ha lite kul på trashen emellan.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Raid dagar och tider


* Onsdagar 19-22
* Torsdagar 19-22
* Måndagar 19-22

99% av de gångerna, om det kommer någonting emellan så kommer raidleaders meddelas i god tid.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Enrage macro > Charge > Faerie Fire (Feral) > Mangle + Maul > Lacerate + Maul > Spammar lacerate + maul också snör jag in en mangle varje gång den är uppe.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Absolut, kanske behöver ta en kisspaus eller så under raiden.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja


13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Oh ja! har alla klasser på lvl 80 förutom priest, lock, shaman, mage.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Jag har ventrilo, både mix och nya versioner.
Deadly Boss Mods, oRA2, Omen3, Rankwatch (håller reda på så att folk i raiden inte använder nedgraderade spells), Grid, Markhelper, DR Tracker, OmniCC to keep a look on CDs to know when I will need to blow my won CDs.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 6.5/10

ItsFenyl
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 10-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Fenyl - Feral Druid Tank Empty Sv: Fenyl - Feral Druid Tank

Inlägg  Shovit mån sep 20, 2010 8:51 pm

Läs guildreglerna igen...
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Fenyl - Feral Druid Tank Empty Sv: Fenyl - Feral Druid Tank

Inlägg  Toadíe mån sep 20, 2010 8:55 pm

Tjenare Fenyl. Vi kan tyvärr inte erbjuda en spot för en till tank, men tack för din ansökan.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Fenyl - Feral Druid Tank Empty Sv: Fenyl - Feral Druid Tank

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet