Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

5 posters

Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Imapayne tor nov 03, 2011 8:40 am

Din karaktärs namn:Imapayne

Klass:Mage

Level:85

Main Spec:Arcane

Off Spec:frost

Proffessions (med skill):Tailoring 525 , Enchanting 255 .

Armorylänk:eu.battle.net/wow/en/character/outland/Imapayne/advanced

Tidigare raiderfarenheter:jag började spela wow i wotlk så ja har inte så mycket erfarenhet från den gammla tiden.
därimot så har ja clearat BWD,BOT,TFW innan nerfen kom på dessa raids.
Har varit i starten på FL downat shannox med min DK tank som jag har med mitt förra guild,men sen kom sommaren och alla lämnade och min fru var med i en bilolycka så ja har inte spelat sen dess, men tar mer om detta i övrig =),

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Panic på Blades edge,Mage Trainer på balnazzar (mitt första guild med en massa irl vänner bara)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Jag lämnade panic och den servern tackvare alla lämnade spelet och som ja sa innan irl problem.

3.Varför ansöker du till HsT:ja du varför söker ja till er =)
verkar vara en trevlig stämning efter ha kollat runt en dag på erat forum o läst en hel del =) ..
samt så verkat ni gilla raida o kämpa på framåt o de gillar ja bara som den, är en fighter o vill aldrig ge mig förens frun kommer o drar ur närkabeln klockan 5 på morgonen o säger att nu får de vara nog =) ..

4. Känner du någon i HsT:nej tyvärr ingen har precis flyttat till denna server tackvare min fru som skapat en toon här.

5. Hur hittade du till oss:PÅ wow forumet där ja sitter en hel del när ja jobbar o har tid över så kollar ja runt en hel del där .så ja hittade er att ni sökte members o tänkte va fan man kan ju bara få ett nej =)

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? både ja och nej, Ja till att ja har full tillgång till den, Nej menas med att min fru kan vara inne o sno mitt guld och mats till grejor hon vill ha (varför skulle man gifta sig med en gamer för =/ =)

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja jag har läst dom ett antal gånger så ja inte ska missat något.men gammal som man är så har ja nog redan glömt hälften =D skämtosidå ja jag har läst dom .

8. Ansöker du som raider eller casual:Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:32

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:vad ja har o erbjuda , de är väl en fighter som har kunskap om en hel del klasser,en som inte tar en whipe på fel sätt utom tar kunskapen om den whipen o försöker bättra mitt spelsätt samt försöka komma med ider om hur de inte ska hända igen,glad o spralig men konsentrerad under raid tid. hmm va mer ja de är nog mer som ja inte kommer på just nu eller glömt (damn you memory).

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:tiderna passar mig perfekt så ja kan lugnt säga alltid, förutom om mitt jobb anser att jag ska köra ett vecko pass då blir jag som sagt borta en hel vecka men detta informeras om i god tid.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:JA, såvidare inget händer som huset brinner ner men då är jag sist ut med datorn fortfarande i kopplad in i sista seckund

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:har spelat tank dps o healer har flyttat både min mage o Dk hit så jag har kunskap om andra klasser i boss fighter samt pvp.

12. Har du ventrilo:Japp de har jag

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:DBM ,magemanabar,spellstealer,titan plates,xpearl,sheepmonitor,Spellflash:Mage och några till som ja inte kommer på just nu vad dom heter..

14. Gradera din dator och internet från 1-10:dator:9 skulle varit tio om jag inte varit snål o köpt I7 processorn istället för I5 ,Internet en 6a

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:Till mitt tidager tal. jag vet att min enchanting inte är top än men detta är för att jag släpte herbalism och skulle dra upp min enchanting över sommaren ,men tack vare ett fyllo som körde på min fru har jag fått lekt sjuksköterska (nej jag passar inte i kort kort eller latex uniform så inga drömmar där tack =)
men nu när hon är frisk igen och kan spela igen så kommer jag ta tag i enchanting o dra upp den så fort jag kan.

ja vad mer kan ja tillläga förutom att jag får tacka om du orkat läsa hela vägen hit och hoppas på att få lära känna er all i spelet och skappa nya spel vänner som man kan tjöta med =) ..

önskar er en bra dag o ser fram imot eran dom vad den nu blir =) ...

Mvh Johan AKA imapayne

PS. ska tillläga att de guild ja ör me i nu är tackvare min fru dom ville ha några höglvlade så de såg snyggt ut inget som håller mig tillbaka att lämna de.
ville bara tillläga det så det inte blir några missförstånd.DS

Imapayne
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Baltica tor nov 03, 2011 12:11 pm

Tråkigt att höra om olyckan! Att folk ska ut i trafiken när man supit är för mig obegripligt.
Hoppas att frun blir helt återställd!
Kul att någon som är "lite äldre" ansöker och minskar avståndet mellan ungdomarna och mig som är gammal som gatan Wink

Hur som helst, lycka till med din apply!

/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Bexxie tor nov 03, 2011 12:44 pm

Tjena. En liten fråga bara. Nu är ju inte jag aktiv i gillet längre, men i alla fall.

Du har speccat 1/2 i Improved Polymorph och 2/2 i Incanter's Absorption. Varför inte sätta de tre poängen i Prismatic Cloak istället?

/Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Imapayne tor nov 03, 2011 1:09 pm

svar till bexxie:
anledningen till 1/2 i poly är för den 1.5 sec stun om någong skulle skicka en aoe o knocka ur den ur poly då finns de fortfarande rum till en repoly innan den rusar in i gruppen o tanken får en mob till o ta hand om.
och till 2/2 i incanters är för att i dom flesta fall har du en aoe effekt från dom flesta bossarna o tar de som en extra dps bost till mig själv vid den punkten.

och varför ja inte laggt in 3/3 i prismatic är takvare om ja inte kommer i håg helt fel shadow preist hade en liknande som gavs ut till all i gruppen automatiskt kan ha fel om klassen men någon av klasserna var de som gjorde de. så då tog jag beslutet i min föra guild att flytta dom 3 poängen till pris och poly.

samt om man kollar runt på alla arcane skill builds som finns ute på nätet så finns de ingen raid build som du har 3/3 i prismatic därimot rekommenderar dom det till
hc dungeons, varför vet ja inte men de finns nog någon föklaring till det med.

svar till baltica:

ja du den frågan har ja ställt mig många gånger varför dom ska ut i trafiken efter man har drukit. men men många idioter finns de i världen tyvärr =/
och hon har fortfarande lite ont men kan röra sig normalt nu så sjuksköterska rollen är över och mer tid till spelandet =).
och de med ålderna är ju kanon kan vi sitta o säga till alla "unga" de var bättre för,samt när ja var ung fick ja vada genom 5 meter snö för att ta mig till skolan o en matine kostade bara 5 öre =D ..

Imapayne
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Bexxie tor nov 03, 2011 5:58 pm

Jag tycker personligen att det är skönare med en instainvis ist för mindre aoedmg som healersen ändå healar igenom, sen ska man helst inte behöva polymorphea om en mob om gruppen är skillad. Men det är en smaksak Smile GL med din ansökan iaf!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Imapayne tor nov 03, 2011 6:04 pm

visst är de så men samtidigt om man vill underlätta lite mer åt sina healers så är de väl aldrig fel o göra en cc här o där. även om healerna är skillade o gruppen oxo är de så är de fortfarande aldrig fel . men de är min teori =)

och tack =)

Imapayne
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Kaninjävel tor nov 03, 2011 6:14 pm

Håller med dig Very Happy underlätta för healers är prio Razz hehe skönt att folk tänker på oss med
Kaninjävel
Kaninjävel
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 68
Join date : 11-08-05

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Bexxie tor nov 03, 2011 7:48 pm

Kaninjävel skrev:Håller med dig Very Happy underlätta för healers är prio Razz hehe skönt att folk tänker på oss med

Skit ska skit ha, trädhelvete Razz
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Atombulle fre nov 04, 2011 4:45 pm

Tjenare.

Vi ska diskutera din apply och återkommer med svar.


//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Kaninjävel lör nov 05, 2011 1:31 pm

Bexxie skrev:
Kaninjävel skrev:Håller med dig Very Happy underlätta för healers är prio Razz hehe skönt att folk tänker på oss med

Skit ska skit ha, trädhelvete Razz

Man ska vara försiktig vad man säger, kan hända att man glömmer slänga en heal ... I GOT THA POWER
Kaninjävel
Kaninjävel
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 68
Join date : 11-08-05

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Gäst lör nov 05, 2011 2:26 pm

Kaninjävel skrev:
Bexxie skrev:
Kaninjävel skrev:Håller med dig Very Happy underlätta för healers är prio Razz hehe skönt att folk tänker på oss med

Skit ska skit ha, trädhelvete Razz

Man ska vara försiktig vad man säger, kan hända att man glömmer slänga en heal ... I GOT THA POWER

Kan hända att jag glömmer taunta när du gör något dumt också Smile

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Gäst lör nov 05, 2011 2:26 pm

I vilket fall det som inte rör applikationen undanbedes.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Atombulle sön nov 06, 2011 3:06 pm

Hej.

Du är välkommen in i tältet på Trial.

Kontakta olivía, blaizy eller atombulle för en inv.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Imapayne sön nov 06, 2011 3:50 pm

tack så mycket =)

låter skoj kommer in imorgon då ja ska spendera lite tid me familjen o släkt ikväll..

tack åter igen för chansen =)

Imapayne
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 11-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Imapayne 85 Arcane mage (Accepted) Empty Sv: Imapayne 85 Arcane mage (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet