Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lyandria - Resto Druid (Accepted)

3 posters

Gå ner

Lyandria - Resto Druid (Accepted) Empty Lyandria - Resto Druid (Accepted)

Inlägg  Lyandria tis dec 06, 2011 12:03 am

Cool Din karaktärs namn: Lyandria

Klass: Druid (<3)

Level: 85

Main Spec: Restoration

Off Spec: Feral dps

Proffessions (med skill): Enchanting o herbalism, båda max

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Lyandria/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Alla raids

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Oj, många, spelat i flera realms

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För oseriöst, för instabila raid ledare, uppskjutning av raid gång på gång, kort sagt inte hittat någon vass guild jag fastnat för ännu

3.Varför ansöker du till HsT: Hoppas på att få vara med o raida o visa vad jag går för, trivs jag bra så vill jag nog dra dit mina alts likväl, gillar att göra det mesta i wow, spelar dygnet runt

4. Känner du någon i HsT: Ingen

5. Hur hittade du till oss: Hörde talas om denna guild genom flashback, wow tråden, var ett jävla tag sedan dock, meningen var att jag skulle ansökt till denna guild när jag miggade mina karaktärer hit, men blev en jävla massa andra istället som jag ej trivits i.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Om någon så mycket som tittar på mitt konto/min dator fräser jag som en katt

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Japp! cheers

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 25

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: bounce , men även... hmm knepig fråga, skulle kunna tjuvkika vad alla andra har skrivit i sina ansökningar o sno ett par idéer, men ska försöka komma på något själv.. Känns som att ansöka till ett jobb, "Varför ska vi anställa just dig?" eller "Vad har du att erbjuda företaget som ingen annan har?"
Vi gör såhär, om jag slipper svara på den här frågan lägger jag i 1k guld i guildbanken! O:)

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Om ni skulle raida 18 timmar om dagen varje dag året runt, så är jag där

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Har just nu inte rört mig en millimeter sedan imorse

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jovars, spelar mycket med en polare som har nästan alla klasser, och jag har klasser (spec) inte han har, så vi har snackat, nästan varje dag i 7 mån om wow/kört runt 500 dungeons ihop, både han o jag lirar dygnet runt, dock är han på annan realm.

12. Har du ventrilo: Japp

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Decursive i princip, och DBM, testat det mesta, men tycker dem två är viktigast.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Internet 10, Två datorer, Dator 1: 10, Dator 2: 7 (konstigt nog använder jag Dator 2 mest)

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Ni ser ju när kontot är skapat, det var den dagen jag skulle ansökt, jävla tag sedan Razz
Men fick upp "You have to be a member 7 days til you can post" så helt enkelt glömde jag bort det o joinade några andra guilder

Lyandria
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-08-05

Till överst på sidan Gå ner

Lyandria - Resto Druid (Accepted) Empty Sv: Lyandria - Resto Druid (Accepted)

Inlägg  Yogï tis dec 06, 2011 9:25 am

tack för din ansökan, vi återkommer med svar inom kort //Angelface
Yogï
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112
Join date : 10-04-17
Age : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Lyandria - Resto Druid (Accepted) Empty Sv: Lyandria - Resto Druid (Accepted)

Inlägg  Atombulle tis dec 06, 2011 9:45 pm

Tjenare.

Vi vill säga välkommen in i tältet som trial raider.

Släng iväg ett whisper till Atombulle, Blaizy, Baltica eller Baltazhar för en invite.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Lyandria - Resto Druid (Accepted) Empty Sv: Lyandria - Resto Druid (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet