Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dps or healing paladin! Bernó [Declined]

2 posters

Gå ner

Dps or healing paladin! Bernó [Declined] Empty Dps or healing paladin! Bernó [Declined]

Inlägg  bernó tor jul 08, 2010 12:10 am

Din karaktärsnamn: Bernó

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Healing

Off Spec: Dps eller prot

Armoury Link: http:// Mygga idag så har inte en armory link än.

Tidigare raid erfarenheter: 12/12 10man 11/12 25man Dethär är en alt som jag försöker göra till main.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Myggade men var inte med i nån bra lite ingame friends.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För jag myggade till mina polare.

3.Varför ansöker du till Grotesque: För jag vill börja raida med en guild inte pugga.

4. Känner du någon i Grotesque: Inte än men hoppas att jag kan göra.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja det har jag.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Nationalitet: Sweden

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En bra healer eller bra dps och väldig aktiv.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så mycket jag kan Det är inte så många raids i veckan så det är lungt.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Jag lägger [Beacon of Light] på ena tanken och spamar heals på den andra.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Kanske 10min för att röka gå på toa och sånt.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ja självklart.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har spelat många klasser i mina dar. Så jag har lite erfarenhet.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:

bernó
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 10-07-07

Till överst på sidan Gå ner

Dps or healing paladin! Bernó [Declined] Empty Sv: Dps or healing paladin! Bernó [Declined]

Inlägg  Shovit fre jul 09, 2010 10:30 am

Tack för din app.

Vilken specc vill du helst köra? Och var lirar dina kompisar som är här.
Jättebra om du länkade din armory asap. Tack

Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet