Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

4 posters

Gå ner

Equllibrium Holy Paladin. [Declined] Empty Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

Inlägg  Zysh sön aug 29, 2010 8:54 pm

Din karaktärsnamn: Equllibrium

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Holy

Off Spec: Prot

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Equllibrium

Tidigare raid erfarenheter: Icc 10 11/12 8/12 icc25, dock på min tidigare Main, Toxics. Gammal Vanilla spelare, har därför gjort de flesta raids. Molten core och nästan alla tbc raids.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Hyffsat ny på denna server. miggade hit för pvp:n men har nu övergått till PvE

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: aldrig haft någon guild på den här servern, levelade denna char och söker nu progress i icc.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Vill återuppleva PvE:n samt utvecklas som individ.

4. Känner du någon i Grotesque: För tillfället nej, men jag är friendly player och har lätt att bli omtyckt.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej, endast här jag försöker.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Yesbox.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:
För tillfället vill jag vara casual raider eftersom jag är ganska uppslukad av Gymnasiet. Men fyller i full application tills vidare.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 16

Nationalitet: Svensk.

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En trevlig och skön grabb. Hjälper gärna till med vardagliga problem samt Photoshop/illustrator om jag har tid.

-------------------------------------------------------------------------------------
FYLLER I TILLS VIDARE!
Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:
Kommer dyka upp till varje raid om något krisar hör jag av mig i god tid.
10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:
Slänger judgement of light på bossen, vilket resulterar i att alla i raiden som attackerar bossen healas 2% av deras total health. Samt beacon på OT samtidigt som jag healar MT, kan varieras.
11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Jag håller i från början till slutet, behöver endast en cigg pause dock.
12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:
är alltid redo så fort jag loggar in.
13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
som vanilla spelare har jag testat på det mesta och kan en del om resto druids och holy priests och en del som fury warrior.
14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:
Har ventrilo samt DBM, och använder Quartz.
15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 8
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Antal inlägg : 76
Join date : 10-08-29

Till överst på sidan Gå ner

Equllibrium Holy Paladin. [Declined] Empty Sv: Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

Inlägg  Más sön aug 29, 2010 9:02 pm

Nice specc bro
Más
Más
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 18
Join date : 10-07-16
Age : 32
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Equllibrium Holy Paladin. [Declined] Empty Sv: Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

Inlägg  Woodash sön aug 29, 2010 9:03 pm

Hej!

Vi håller hårt på våran 18+ regel.

//wood
Woodash
Woodash
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 201
Join date : 10-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Equllibrium Holy Paladin. [Declined] Empty Sv: Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

Inlägg  Toadíe sön aug 29, 2010 9:06 pm

Equllibrium skrev:
7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Yesbox.

Ålder: 16

Tror inte du har läst reglerna

Spelare måste inneha en ålder på 18år eller äldre för att söka till guildet.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305
Join date : 10-06-08
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Equllibrium Holy Paladin. [Declined] Empty Sv: Equllibrium Holy Paladin. [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet