Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

2 posters

Gå ner

Bellybuse 80 Human dk [Accepted] Empty Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

Inlägg  Bellybuse ons sep 29, 2010 9:49 pm

Din karaktärsnamn:Bellybuse

Klass:Death knight

Level:80

Main Spec:Frost dps

Off Spec:Blood tank

Armoury Link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Bellybuse

Tidigare raid erfarenheter:Inte raidat så mycket men har gjort toc10/25,icc10 8/12 tyvärr bara, men är lättlärd.
icc25 4/12 bara eftersom kommer från en annan realm där alla lämnar efter de 4 första bossarna.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Kommer från realmen Karazhan där jag va med i en guild vid namn Benchmark på horde sidan bytte till alliance för att verkar som de flesta på horde är så omogna.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Omogna spelare och de va inte intresserade av att raida.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Vill ha en bra svensk guild där folk är mogna och raida självklart nu och även i cata vilket man självklart väntar på

4. Känner du någon i Grotesque: Nej ny på denna realmen bytte för 2 dagar sen

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Yepp

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:20

Nationalitet:svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En mogen 20 åring som nästan alltid kan komma till raids och alltid gör sitt bästa för att bli bättre är även lättlärd så borde gå fint att lära sig nya bossar strats. En person som inte lämnar för att man wipar, wipar är en del av spelet och de är ett måste för att lära sig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: I princip alltid eftersom jag är arbetslös så har inte mycket att göra just för tillfället

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Single target:Icy touch,plauge strike,blood strike,obliterate,frost strike så ofta de går,även obliterate mycket.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Självklart

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Ska självklart försöka att ha med mig flasks/pots och buffmat tactics kommer jag försöka läsa på så mycket det går men ibland räcker de tyvärr inte att bara läsa på utan man måste testa bossarna och lära sig av misstagen.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Grundläggande kan man säga, har en 80 mage och 80 druid också på min gamla realm

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Yepp har ventrilo och mick,använder omen,deadly boss mode vilket är ett måste,recount för att kolla min egen dps.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Precis köpt ny dator så måste ge den en 10/10 mitt internet har jag aldrig problem med.


Det va la allt från mig hoppas vi ses och hörs snart ha det bra.


Senast ändrad av Shovit den sön okt 03, 2010 8:54 am, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Namn byte xD)

Bellybuse
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 21
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Bellybuse 80 Human dk [Accepted] Empty Sv: Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

Inlägg  Shovit tor sep 30, 2010 7:59 am

Tack för din App Smile

Vi återkommer med svar ASAP!

//Shovit of Orgrimmar
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Bellybuse 80 Human dk [Accepted] Empty Sv: Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

Inlägg  Bellybuse tor sep 30, 2010 6:11 pm

Ok låter bra, säg bara till om ni har några frågor Smile

Bellybuse
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 21
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Bellybuse 80 Human dk [Accepted] Empty Sv: Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

Inlägg  Shovit sön okt 03, 2010 8:54 am

Välkommen till oss!

Whispa mig, Suthla, Riolu eller Sonac för en invite
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Bellybuse 80 Human dk [Accepted] Empty Sv: Bellybuse 80 Human dk [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet