Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hästegg, Feral dps [Accepted]

2 posters

Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Hästegg tor maj 20, 2010 10:03 am

Character Name: Hästegg

Class: Druid

Level: 80

Main Spec: Feral

Off Spec: Resto (var mainspecc tidigare, men vill spela som feral)

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=H%C3%A4stegg

Alts: Ingen värd att nämna

Raid Experience: I vanilla och tbc raidade jag ganska mycket och tog mig till end game, dock inte med denna gubbe. Nu i WOTLK började jag spela ganska sent, så har inte raidat naxx och Malygos, men OS --> Icc har jag spelat, inte full clear i uldar dock.
I ICC 10 har jag med min gamla guild tagit 11/12, men aldrig fått några riktiga trys på LK.
I ICC 25 har jag bara tagit 6 bossar i pugs.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s): Swedish Insanity och V I P

2. Why did you leave your previous guild(s): Fler och fler spelar lägger av och vi blir allt färre = inga raids

3. Why are you applying to Grotesque?: Det verkar vara en seriös guild med bra progress. Att det är 18+ är också väldigt skönt.

4. Do you know anyone in the guild? Nej, det gör jag tyvärr inte.

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild? Nej inte de heller Smile

6. Are you applying to other guilds at the moment? Jag har applyat till Det är inte svårt, men tror inte mitt gear håller deras standard, då jag precis bytt från resto till feral, så finns det vissa items jag måste byta ut så snart som möjligt.

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it? Nej, jag är och förblir enda ägare av detta acc.

8. Have you read the guild rules and the raiding rules? Japp, och det låter mycket vettigt Smile

9. Are you applying for raider rank or a casual member? Jag ansöker för att vara med och raida och samtidigt ha kul!


RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using? Då jag spelar feral så bygger min rotation på att alltid hålla Savage Roar uppe för 30% mer dmg. Jag ska dessutom hålla Mangle, Rake och Rip uppe hela tiden, samt ha FF uppe. Därefter får man prioritera Shred mellan att refresha allt.

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals? Japp, det ska inte vara några problem Smile

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics? Självklart! Smile

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ? Ja, då jag har spelat wow sen de släpptes känner jag att jag har full koll på alla klasser.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have : Japp, har ventrilo mix och ventrilo 3.0.5, och de raid addons jag använder mig av är Grid och DBM.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age: 19

Your Nationality: Född och uppvuxen i Sverige

Do you have Vent?: Japp!

What do you think you can add to our Guild ?: Jag skulle nog säga att jag är en trevlig och mogen person som förhoppningsvis kan tillföra många skratt! Smile

Hästegg
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-05-20

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Shovit tor maj 20, 2010 11:22 am

tack för din ansökan. Vi återkommer med svar ASAP.

Vad har du för gs på restogearen?

//Shovit of Thunderbluff
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Hästegg tor maj 20, 2010 11:25 am

Jag har 5690 någonting i Resto, men har inte med icc rep ringen då, så med den 5750 tror jag Smile
I Feral har jag 5.4k, behöver 1 frost emblem för back, då ligger jag på 5500, för jag har en riktigt rutten back

Hästegg
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-05-20

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Shovit tor maj 20, 2010 11:39 am

Skulle du kunna tänka dig och ställa upp som healer ifall det skulle fatts någon gång?
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Hästegg tor maj 20, 2010 12:05 pm

Saknas det healers till ett raid är det självklart jag ställer upp och healar, men vore kul att få joina med dps som mainspecc Smile
men som sagt, inga problem att hoppa in som healer då och då (Y)

Hästegg
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-05-20

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Shovit mån maj 24, 2010 2:50 pm

Välkommen ombord !
Whispa Shovit, Suthla, Palmil, Angnar eller Rollinn ingame för en inv.

///Shovit

ps.
Gå in på phpraider och registrera en ny användare och signa dig till raids.
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Hästegg, Feral dps [Accepted] Empty Sv: Hästegg, Feral dps [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet