Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

4 posters

Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Chewinggum tis jun 22, 2010 12:45 am

Hallå gott folk! Mitt namn är Jens Sangsta, jag är god vän och granne till Leo Spjuth, Thebubblegum, och ansöker till den här guilden som "social".

För att följa eran mall:

==========================================================

Din karaktärsnamn: Chewinggum

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: Protection

Off Spec: Retribution

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Chewinggum

Tidigare raid erfarenheter:

Jag har spelat World of Warcraft i ett flertal år nu, varit med sen Ahn'Qiraj-patchen och raidat en hel del. Old-school så har jag kört ZG, Onyxia, MC, BWL, AQ20+40, Naxx .

I The Burning Crusade blev jag för första gången raid-leader och har sedan efter varit det ett antal gånger. Spelade självklart Karazhan och Gruul's lair, ZA, och Ledde guilden "The Council" genom SSC, TK och downade Kael'Thas innan han nerfades, drog vidare igenom BT och Sunwell.

I Wrath körde jag först lite Naxx och EOE, OS, sedan Ulduar som raider och kom upp till Yogg-Saron.

Nu på min Paladin här har jag kört ICC10 och ICC25 och kan alla encounters utan och innan. De som jag har kört är dock:

ICC10 : Marrowgar, Deathwhisper, Gunship, Saurfang, Festergut, Rotface och Dreamwalker
ICC25: Marrowgar, Deathwhisper, Gunship HC, Saurfang, Festergut, och Rotface

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ashbringers, Hegira, Nether, The Council, SkyDrakes, Prototype.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Ashbringers: disbandade eller dog, något liknande. Hegira: halva guilden lämnade för att bilda The Council, jag fick flytta till Nether för att kunna raida, Nether föll sen också p.g.a. en merge och jag hamnade i The Council med folk jag hade kört lite med tidigare. Jag lämnade the Council för att jag slutade spela. Ett bra tag senare tog jag upp WoW igen och gick då med i SkyDrakes där jag spelade tills det att jag slutade spela inför WotLK.

När jag sen väl började spela WotLK gick jag med i Prototype för att raida, och lämnade för att jag la ner att spela mage.

3.Varför ansöker du till Grotesque: För att mina vänner är i det här guildet och för att jag vill ha möjligheten att t.ex. hänga med något raid när så behövs. Man får mycket mer möjligheter och tillfällen när man är med i ett guild, och ert verkar trevligt, så jag vill vara med, för att ha folk att prata med och för att ha saker att dra med på och liknande.

4. Känner du någon i Grotesque: Yes, Riolu, Laqaz och Thebubblegum.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Det har jag, det är jag.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:

Det här är en klurig fråga. Jag skulle vilja säga lite både och. Jag ansöker ju självklart i första hand som casual, absolut. Men jag är helt redo för att raida och hade utan problem kunnat hoppa in i vilket raid som helst, förberedd, kunnig och villig. Jag är rätt så aktiv, är inne alla kvällar förutom de då jag är med min flickvän, och kommer mer än gjärna med på raids. Jag har förstått att det inte direkt är någon brist i tanks i guildet och förstår då självklart att jag antagligen aldrig kommer att komma med på något och absolut inte få någon loot eller liknande. Men man kan ju alltid hoppas, och ja...

Det jag vill säga är väl egentligen att; om jag kommer med i ett raid kommer jag ju raida som en raider och inget annat. Kommer jag inte med på raids kommer jag ju inte vara något annat än en casual.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18 år.

Nationalitet: Svensk. (med risk för att låta nationalistisk)

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque:

Min närvaro. Jag är en vettig, trevlig, förståndig människa och som spelare har jag något att tillbringa.

Jag har spelat det här spelet ett ganska bra tag och har en hel del erfarenhet. Jag är van vid människor och är bra på att få ihop, hålla ihop och leda människor då jag agerat raid-leader ett flertal gånger, och det har alltid varit uppskattat.

När jag är med i en raid-group ger jag mitt allt och inget annat. I the Council höll jag 100% raid attendance rakt igenom i 3 månader, ingen dålig dag, ingen oseriös dag, ingen trött dag. Jag har med mig flasks och mat och whinar inte över repair bill eller tid och ork och liknande.

Jag är absolut ingen fientlig eller jobbig människa som tar nöje i att sänka, mobba, reta eller förtrycka andra människor och kommer antagligen aldrig att vara till något besvär för någon utan isånnafall tvärt om.

De egenskaper jag besitter och det jag kan bidra med kommer väl att vara till guildens förfogande.

Jag kommer vara ett ganska säkert kort i ärmen den dagen då en tank saknas och behövs. Någon att dra med på den där daily HC;n som ingen annan ville köra, någon som är på att göra saker och någon som gillar att prata.

Det är väl egentligen vad jag har att erbjuda: Manpower.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats. (kan ju inte skada någon)

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Det har direkt att göra med hur behövd jag kommer att vara. Om jag märker efter 2-3 veckor att jag absolut aldrig får komma med på något, utan verkligen bara är en ren casual, då kommer jag agera där efter och vara borta precis som jag känner för, och tvärt om: skulle jag märka att jag faktiskt får komma med på raids, då hade jag sett till att lägga allt annat på andra dagar än raid-dagar och kunna vara med i princip alltid.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Snurrar inte på min stol.

Nää men.. jag är en Prot Pala, det blir ju självklart 96969696

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes. No bladder problems.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Yes, jag har studerat, läst på och kollat videos på alla encounters jag kan tänkas möta. Hela ICC10 och 25 och känner mig mer än väldigt säker på i princip alla av dom.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jo, de flesta klasser kan jag väl grundläggande, och de jag har spelat kan jag mer ingående.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Jag har, kan, och använder ventrilo med headset och mic, och jag kör med DeadlyBossMods, Omen, Grid etc.

Samtliga addons jag har? - Gatherer, AtlastLoot, _NPCscan, simpleMinimap, Gearscore, DBM, Omen, Grid, OmniCC + Pulse, RedRange, EventAlert, Quartz, Scrolling combat text.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 10. Kör wow helt utan problem, och internet är snabbt och stabilt, förutom det occasional avbrottet vi alla upplever då och då i våra liv.

Hur som helst, tack för mig och jag hoppas att ni accepterar mig och uppskattar att ha mig i erat Guild. Very Happy

Ha det bra ! / Jens.
Chewinggum
Chewinggum
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 10-06-21
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Shovit tis jun 22, 2010 6:59 am

Tack för din fina app. Återkommer med svar ASAP

//Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Chewinggum ons jun 23, 2010 10:03 am

Bump!

27 timmar sen senaste svaret.

Skulle bara kolla om ni glömt bort mig eller om det bara är som ni sa till den andra killen; att många jobbar och så nu.

Förlåt om jag störde Smile


P.S. "4. Känner du någon i Grotesque:" Jag kan nu även lägga till allas kampsportshjälte Niklas, Kíckboxer/Yogimage etc. D.S.

Chewinggum
Chewinggum
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 10-06-21
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Destiny a.k.a Legendary ons jun 23, 2010 10:46 am

Du behöver ej oroa dig, lite "väntetid" är helt normalt. Officerarna kommer givetvis kolla igenom din ansökan tillsammans så snart de kan. Som du säger så jobbar de flesta av dem. Lycka till! Smile
Destiny a.k.a Legendary
Destiny a.k.a Legendary
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 59
Join date : 10-04-04

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Chewinggum ons jun 23, 2010 10:50 am

Okay, då vet jag, tack så mycket! Smile

Chewinggum
Chewinggum
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4
Join date : 10-06-21
Age : 31

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Devilholk tor jun 24, 2010 7:05 am

Haha nice app! Ska sparka på dom som bestämmer så dom snabbar sej lite!
Devilholk
Devilholk
Admin
Admin

Antal inlägg : 376
Join date : 10-03-26

Till överst på sidan Gå ner

Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted Empty Sv: Application - Chewinggum, Prot Paladin. accepted

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet