Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

2 posters

Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Valkyriôn tis jan 24, 2012 7:03 pm

Din karaktärs namn:
Valkyriôn

Klass: Priest

Level: 85

Main Spec:
Holy

Off Spec:
Disc

Proffessions (med skill):
Herbalism 525
Inscription 486

Armorylänk:
Priest - eu.battle.net/wow/en/character/outland/Valkyri%C3%B4n/advanced

Mina andra karaktärer
Warlock - eu.battle.net/wow/en/character/outland/Steeljaw/advanced
Deathknight - eu.battle.net/wow/en/character/outland/Pairate/advanced

Tidigare raiderfarenheter:
Sedan jag började spela i vanilla har jag raidat alla instanser med ett fåtal undantag, precis efter cataclysm släpptes tog jag en paus med WoW och började nyligen igen så har tyvärr endast gjort DS i LFR och mitt gear är inte det bästa men jag jobbar på att få det så bra som möjligt så fort som möjligt.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Är förtillfället med i en guild vid namn Immanence som jag fick invite till medan jag levlade och är kvar där då jag inte har hittat någon ny.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Som sagt är jag kvar där pga Guild Perks som kan vara nödvändiga tills jag hittar en guild jag vill stanna i.

3.Varför ansöker du till HsT:
Jag har minnen av guilden från när jag spelade i Wotlk och om jag inte missminner mig så är det en bra och skön guild. På senare tid har jag mer och mer velat PvEa och tycker om svenska guilder då jag av erfarenhet har haft som roligast då eftersom det känns som att man har roligare tillsammans för man känner mer gemenskap.

Jag är inte helt 100 men jag har fått för mig att jag har varit med i Hjältar som Tältar tidigare under Wotlk, dock så använder jag mig av ett par olika namn så vet inte ifall ni skulle känna igen mig om så var fallet.

4. Känner du någon i HsT:
Jag hoppas att jag gör det snart!

5. Hur hittade du till oss:
Som sagt har jag sett er runt omkring under en lång tid, men det som fick mig att göra den här ansökan var att jag såg er skriva i Trade chatten.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Självklart har jag det!

8. Ansöker du som raider eller casual:
Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:
Jag fyller 21 nu i april

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:
En härlig kille med skön attityd, jag har lätt för att komma överens med människor och tycker om att ha kul med likasinnade. Jag har enligt mig själv en bra humor medan mina vänner anser den vara väldigt torr, då jag älskar skämt i stil med "En trött gris åkte till England och blev pig" pig

Förutom min awesome personlighet är jag även en duktig spelare med god erfarenhet av både PvE samt PvP och bra förståelse över mekaniken i spelet etc då jag spelat sedan releasen vilket är ett antal år nu.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:
De enda dagarna jag begär att vara "ledig" är fredagar och lördagar vilket passar perfekt med era raiding dagar så jag kommer kunna raida vid varje tillfälle.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Självklart

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
På 85 har jag en priest, deathknight och warlock varav jag kan alla roller inom klassen. Under mina år inom WoW har jag testat alla klasser och vet hur de fungerar samt deras abilities.

12. Har du ventrilo:
Jadå

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
På senaste tiden har jag inte raidat något direkt avancerat och har nyligen köpt ny dator så det enda addonet jag har är recount eftersom blizzards egna ui är tillräckligt förtillfället.

Om det finns några addons ni vill att man ska ha installerade är det absolut inga problem att fixa det.

14. Gradera din dator och internet från 1-10:
Som jag skrev tidigare har jag ny dator som klarar att köra Ultra med 60fps i 25man raids så 10/10
Jag har 8mbit internet vilket inte är det bästa men det är tillräckligt och jag har aldrig haft problem med detta tidigare då min MS ligger runt 40.

Valkyriôn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-01-24

Till överst på sidan Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Sv: Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Dilèx tis jan 24, 2012 7:37 pm

Jag är tyvärr endast raider, men vad jag kan se tror jag inte du har de bästa gearet för att raida med oss. Du kanske borde köra lite LFR och kanske pugga FL. Dessutom saknar du ett antal gems och enchants!


Men lycka till!

Dilèx
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 30
Join date : 11-10-22
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Sv: Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Valkyriôn tis jan 24, 2012 7:49 pm

Jag var rädd för det, det är nämligen så att jag mest körde på denna karaktären i lvl 80 och blev 85 först igår. Därför har jag tyvärr inte hunnit fixa bättre gear och det är också anledningen till att allt mitt gear inte är gemmat/enchantat eftersom jag inte ville lägga ut en massa onödigt guld på dyra enchants på gear som jag troligtvis kommer byta ut inom en kort tid.

Valkyriôn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-01-24

Till överst på sidan Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Sv: Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Dilèx tis jan 24, 2012 8:10 pm

Ett tips är ju att söka som social och geara upp, när du har gearet för att raida med oss kan du göra en ny application.

Dilèx
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 30
Join date : 11-10-22
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Sv: Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Valkyriôn tor jan 26, 2012 1:03 am

Jag är inte helt säker på vad för gear ni förväntar er att jag ska ha men har sedan jag gjorde ansökan fått ganska många nya items och mitt enda item som måste bytas ut är shoulders vilket jag jobbar på.

Dessutom har jag nu fixat gems/enchants på alla items.

Så ifall ni skulle kunna ta en titt återigen och se vad ni tycker så skulle det uppskattas oerhört!

eu.battle.net/wow/en/character/outland/Valkyri%C3%B4n/advanced

Valkyriôn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 12-01-24

Till överst på sidan Gå ner

Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted] Empty Sv: Valkyriôn Disc/Holy Priest [accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet