Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fleeh - Enhancement Shaman

Gå ner

Fleeh - Enhancement Shaman Empty Fleeh - Enhancement Shaman

Inlägg  Fleeh sön jul 08, 2012 3:57 pm

Din karaktärs namn: Fleeh

Klass: Shaman

Level: 85

Main Spec: Enhancement

Off Spec: Restoration

Proffessions (med skill): För tillfället har jag inga proffensions på den här karaktären men jag har 525 mining, 525 skinning, 525 Jewelcrafting och 525 Engineering på mina andra toons, funderar på att skaffa mig Herbalism och Alchemy på den här beroende på vad som är bäst för guildet.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Fleeh/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Jag lirade lite mestadels i wotlk men har aldrig riktigt varit dedikerad i att raida. I cataclysm content har jag clearat Firelands då Firelands patchen var aktuell, dock inte på den här karaktären, har precis levlat upp den här shamanen och läst på om Dragon Soul, har kört raidfinder och clearat Baradin Hold bossarna.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Optimal Order på Twisting Nether (Horde)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag slutade med WoW och kom sedan tillbaka för att lira med mina polare på Outland.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag vill börja raida och kunna progressa, samt förbereda mig inför Mist of Pandaria

4. Känner du någon i HsT: Enzity, Bollzi och Rèzz

5. Hur hittade du till oss: genom Enzity.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är den enda som har tillgång till kontot, är skapare och har authenticator.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Det var det första jag gjorde.

8. Ansöker du som raider eller casual: Jag är redan medlem i guildet och söker nu till raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: skön snubbe som går efter mottot , Behandla andra som man själv vill bli behandlad.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Vid varje raid som jag signar upp till, dvs alla raids. Very Happy

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag gillar att sitta på toan en bra stund men jag kan nog schema lägga mitt avfalls schema, "If you know what i mean"

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Absolut, jag har till mestadels 1 gubbe i varje klass som är lvl 85.

12. Har du ventrilo: Japp, även Skype, Mumble och Teamspeak om krångel uppstår.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Deadlyboss mods som inkluderar (yard encounter)
Omen Threat meter

14. Gradera din dator och internet från 1-10:
dator : 7/10
Internet, nyss skaffat 100mgbit upp och ner och ligger stabilt på 94mgbit så jag skulle säga 9/10.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Jag hoppas att jag blir antagen till att bli en raider, annars så hörs vi ingame, här har jag ett screenshot på min DPS på raiding Dummy, hade dock inga elixirs eller potion då.
i.imgur.com/It2m8.jpg

Jag behöver dock fortfarande en till Landslide på Offhand Vapnet, Exalted med Therazane för att köpa shoulder enchant samt bracer enchant men jag farmar dagligen och hoppas att den här applyen räcker

Regards Fleeh.

Fleeh
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-07-08

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet